VG2 Brønnteknikk (under utvikling)

By Einar Bordewich Ukategorisert
Ønskeliste Share
Del kurs
Page Link
Del i sosiale medier

Om kurset

Vis mer

Kursinnhold

Boring
Undervegsvurdering Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i boring når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget. Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer fleire av eller alle programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i boring. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget. Standpunktvurdering Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i boring ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i boring basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid.

  • 00:00
  • Spørsmål til Leksjon 1
  • Virkemåtene til boreslammet og slamsirkulasjonssystemet
    02:02
  • Quiz til leksjon 2
  • Virkemåten til rørhåndteringsutstyr i boremodulen, og bevegelig utstyr i boretårnet
    03:10
  • Spørsmål til leksjon 3
  • Quiz om Leksjon 3
  • Spørsmål Leksjon 3 (del2)
  • Bruk av løst boreutstyr, borerør og nediholsutstyr
    00:00
  • Quiz Leksjon 4
  • Hvordan geologiske forhold kan påvirke boreoperasjoner og brønnbygging
    00:00
  • Oppbyggingen av brønnen, og koplingen mellom brønnhodet og boreinnretning
    00:00
  • Quiz til Leksjon 6
  • Sementering av fóringsrør og tilhørende utstyr
    00:00
  • Quiz til leksjon 7
  • Borestreng med bore- og loggeutstyr for ulike brønnseksjoner
    00:00
  • Quiz til Leksjon 8
  • Beregning av volum og væsketrykk i brønn, samt vurdere sikkerhetsmarginer
    00:00
  • Quiz til leksjon 9
  • Ulike barrierer under boreoperasjoner
    00:00
  • Quiz til Leksjon 10
  • Permanent stenging av brønner og ulike barrierer
    00:00

Komplettering og brønnservice
Undervegsvurdering Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i komplettering og brønnservice når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget. Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer fleire av eller alle programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i komplettering og brønnservice. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget. Standpunktvurdering Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i komplettering og brønnservice ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i komplettering og brønnservice basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid.

Prosedyrer og praksis
Undervegsvurdering Undervegsvurderinga skal bidra til å fremje læring og til å utvikle kompetanse. Elevane viser og utviklar kompetanse i prosedyrar og praksis når dei bruker kunnskapar, ferdigheiter og kritisk tenking til å løyse arbeidsoppgåver i programfaget. Læraren skal leggje til rette for elevmedverknad og stimulere til lærelyst gjennom varierte arbeidsoppgåver. Læraren kan gi arbeidsoppgåver som dekkjer fleire av eller alle programfaga. Læraren skal vere i dialog med elevane om utviklinga deira i prosedyrar og praksis. Elevane skal få høve til å uttrykkje kva dei opplever at dei meistrar, og reflektere over eiga fagleg utvikling. Læraren skal gi rettleiing om vidare læring og tilpasse opplæringa slik at elevane kan bruke rettleiinga for å utvikle kompetansen sin i programfaget. Standpunktvurdering Standpunktkarakteren skal vere uttrykk for den samla kompetansen eleven har i prosedyrar og praksis ved avslutninga av opplæringa i programfaget. Læraren skal planleggje og leggje til rette for at eleven får vist kompetansen sin i programfaget på varierte måtar. Med utgangspunkt i kompetansemåla skal læraren vurdere korleis eleven viser forståing, evne til refleksjon og kritisk tenking, og korleis eleven meistrar utfordringar og løyser oppgåver i ulike samanhengar. Læraren skal setje karakter i prosedyrar og praksis basert på kompetansen eleven viser ved å planleggje, gjennomføre, vurdere og dokumentere eige fagleg arbeid. Eleven skal dokumentere gjennomført opplæring i G11 løfteredskap/stropp og anhuker. Eleven skal dokumentere gjennomført teoretisk opplæring i G4 traverskran. Eleven skal dokumentere gjennomført grunnleggjande sikkerheitsopplæring for sokkelarbeidande personar.

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet

Want to receive push notifications for all major on-site activities?